21-01-2014

Wie wil patroon van beertje BONITA proefhaken

Beertje BONITA  mag worden uitgetest !

Dit patroon is voor het maken van een Sleutelhanger, broche en applicatie

We zoeken dus enkele dames die deze wil testen !

Wij sturen je het patroon op per mail. wij verwachten uiteraard wel feedback of eventuele opmerkingen te krijgen zodat wij het patroon kunnen aanpassen indien nodig

Interesse, laat het ons weten ; haak je niet zelf, stuur even door naar haaksters die je kent ...

Wij hopen op véél reacties ....

Groetjes
Diane  


7 opmerkingen:

  1. O dat willen wij heel graag testen. Het is een schatje. We hebben ook de vogels van Mieks creaties mogen testen. Het is gewoon heel leuk om te doen.
    Hoop dat wij het mogen doen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor. .. Mail maar door... die pak ik wel even tussendoor erbij ;-)

    Groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh Ik doe dit via mijn mobiel maar weet niet of het doorkomt zie n.l niets.Maar ik wil hem graag even tussendoor testen voor je en natuurlijk stuur ik een foto van het resultaat met feedback ;-)

    Groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Angeline en Margaret patroontje wordt naar jullie verstuurd !


    Geven jullie nog even jullie email adres door naar : info@creadiva.be
    Verstuur hem jullie morgen



    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb het mailadres naar je gestuurd, ben heel benieuwd. Dank je dat wij dit mogen doen.

    BeantwoordenVerwijderen